Brev:
Smør i mosen mens på blus?
1. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Smør i mosen mens på blus?
Hej igen Helen.
Hurtigt til sagen...
Jeg laver i weekenden når min mand er hjemme, små portioner med økologisk kartoffelmos som jeg fryser ned og tager op i løbet af ugen.
Når jeg varmer det op, må jeg så tilsætte en klat økologisk kærgården (som jo indeholder rapsolie) for ligesom at samle mosen lidt?
Det ville jeg jo gøre hvis den var til os voksne, men du siger jo - og skriver i din gode madbog - at fedststoffet først må tilsættes når gryden ER taget af varmen.
Hvis jeg godt må det, skal jeg så undlade at tilsætte ren økologisk rapsolie efterfølgende, som jeg jo plejer, når det er taget af blusset, hvor jeg også tilsætter modermælk.
Tak :)